top of page

בשוק הנדל״ן של היום השקעה בהום סטייג׳יניג הכרחית


ריהוט קוסטום מייד של ביתילי

בין אם מדובר בדירת 4 מיליון ש״ח בנתניה או בדירה ב 20 מיליון ש״ח בתל אביב, בשוק הנדל״ן של היום דירה לא יכולה לעמוד עירומה!.

החוקים בשוק הנדל״ן השתנו כבר מזמן ועל כן מוכרי הנכסים לא יכולים להשאר אדישים וצריכים להכין את הנכס לקראת המכירה.

למי שלא נתקל עדיין במונח ״הום סטייג'ינג״ מדובר בבימוי הבית, כלומר על ידי העמדה של ריהוט , אקססוריז , חפצי אמונות , ריחות וילונות ועוד ניתן לעלות את ערך הדירה בהשקעה מינימלית וכך לאפשר את מכירתה בזמן הקצר ביותר ובסכום מקסימלי.

המודעות לעיצוב, אסתטיקה וסגנון חיים כל כך טבועה בנו היום שאנחנו לא יכולים להישאר מאוחר ואנחנו חייבים לספק את אפקט ה״ואוו״ לקונה הפוטנציאלי כבר בכניסה לנכס.

בארה״ב זה ידוע ממזמן, אין נכס יוקרתי שעומד ריק, המתווכים דואגים להום סטייג׳יניג עוד לפני שהם מוציאים את הנכס למכירה והסיבה לכך נעוצה בכמה סיבות :

בחירת פלטת צבעים נטרלית וטבעית

הסיבה הראשונה היא שעל ידי סטייג׳יניג אנחנו מספרים סיפור, את הסיפור של הנכס.

מרגע הכניסה של הקונה הפוטנציאלי לנכס, הוא נכנס לעולם התוכן של נכס, ולא פחות חשוב הוא מרגיש את סגנון החיים שהנכס יאפשר לו להינות ממנו ברגע שהוא ירכוש אותו.

זה לא מספיק פשוט להיכנס לבית יפה ולראות את החדרים. הקונים רוצים לדעת איך חייהם הולכים להראות כשהם יגורו בחלל הזה והשדרוג עושה את זה, ונותן להם דרך להתאהב בנכס.

לסיפור הזה יש משמעות רבה בתהליך המכירה וכמובן גם במחיר.

מידות לא סטאדרטיות בדירה לא סטאנדרית

סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא יכולת הדמיון של הקונה הפוטנציאלי.

רוב האנשים לא יכולים להבין את קנה המידה או את זרימת החלל של נכס שעומד ריק, מעבר לזה חלל ריק יכול לתת תחושה עצובה ולא נעימה אך אם אתה נכנס לחלל שנותן לך השראה, אתה נושא את האנרגיה הזאת איתך.

אף על פי שסטייג׳יניג חשוב גם בדירות סטאנדרט וגם בדירה סופר יוקרתיות, תהליך התכנון של הסטייג׳יניג יהיה שונה באופן משעמותי בשני המקרים.

בדירות סדטאנדרטיות התהליך יהיה מהיר יותר ובמחיר נגיש יותר, ויש אפשרות כמובן להתאים את התקציב למחיר המכירה של הנכס אולם בדירות יוקרה התהליך הוא הרבה יותר מעמיק.

היום אנחנו מייצרים ריהוט מותאמם לגודל של הנכס וליוקרתיות שלו. מעבר לייצור הריהוט , בחירת הטקסטיל והשייפים המיוחדים, אנחנו מייצרים שטיחים בגדלים לא סטאדרטים שלא ניתן למצוא בחניות וזה כדי לתת את התחושה היוקרתיות ביותר.בדירות ספציפיות אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם המעצבים של הנכס וביחד אנחנו יודעים לתת מעטפת של הלבשה מותאמת עד לרמה של ייצור אומנות מותאמות לנכס אשר לוקחת בחשבון את גודל החלל ואת סגנון העיצוב.

תהליך התכנון התחיל בחלל המרכזי

לדוגמא, לאחרונה ריהטנו פנטהאוז יוקרתי במרכז הארץ שעמד למכירה למעלה משנה, גודל הפנטהאוז כ-260 מ״ר , 2 קומות , 3 כניסות ו-6 חדרי שינה, תהליך התכנון התחיל בחלל המרכזי, הסלון ופינת האוכל, שם רצינו ליצור תחושה חלומית שעוד לא נראתה בישראל. היה לנו ברור שבפרוייקט הזה אנחנו נעבוד עם חברה אחת שתספק לנו את כל פתרונות העיצוב – רשת ביתילי

ייצרנו את כל הריהוט בהתאם לגדלים הלא שיגרתיים, השתמשנו בשולחן אוכל מדגם ״יוניקו״ שניתן להגדיל אותו עד ל5 מטר, השתמשנו באקססוריז בגוונים מטאלים וזהב בלבד הכל כדי ליצור מראה מוקפד ושלם.

ירידה לפרטים הכי קטנים . הום סטייג׳יניג

מטרת העל שלנו היא שהלקוחות שלנו ימכרו את הנכס מהר יותר ובמחיר גבוה ממחיר השוק, על כן ההקפדה על העיצוב חשובה מאוד אך עם זאת אסור לנו להסיט את תשומת הלב של הקונה הפוטנציאלי מהנכס עצמו.

אנחנו מעצימים את החוויה ודואגים לכך שהוא לא ישכח הנכס שלך.

לפרטים נוספים חייגו : *2918

bottom of page