top of page

ככה תוסיפו כמליון ש״ח לערך הדירה שלכם!


הום סטייג׳יניג אינו מדע מדוייק אבל דבר אחד בטוח: עיצוב הבית בצורה פונקציונאלית ויפה לפי טעמכם האישי הוא הדבר האחרון שאתם צריכים לעשות כדי לפתות את הקונה הפוטנציאלי של הנכס, לפי מאי פולק, מעצבת פנים והום סטייג׳ירית, מייסדת חברת MAYWAY המתמחה בעיצוב דירות יוקרה לקראת מכירתן.

כמו שהולכים למומחה נדל״ן בתחום הקמעונאות אשר ידע למפות באופן מקצועי החנויות הרלוונטיות ללקוח, פולק יודעת לעצב לכם את הנכס כך שתוכלו לקבל עבורו את הסכום הגבוה ביותר.

אם לא יצא לכם לשמוע עדיין על המנוח ״הום סטייג׳יניג״, תופתעו לגלות שמדובר בדבר הכי לוהט בתחום הנדל״ן בניו יורק. הום סטייג'ינג היא דרך להעלות את ערך הנכס בעזרת השקעה מינימלית על ידי השכרת ריהוט, אקססוריז וחפצי אומנות בליסינג וכאשר הנכס נראה במיטבו הוא נמכר מהר יותר ובמחיר גבוה ממחיר השוק.

אתם יכולים לנחש איך לעשות את זה בעצמכם, אבל סביר להניח שאתם תבזבזו זמן וכסף בזמן שהנכס שלכם כבר עומד בשוק למכירה. הום סטייג׳יניג הוא הליך פסיכולוגי לא פחות מהליך עיצובי, המטרה היא לקלוע לטעמם העיצובי של הקונים הפוטנציאליים אותם אתם לא מכירים וכאן מתחיל האתגר העיצובי.

בנכסי יוקרה, ללקוחות יש סטנדרטים מאוד ברורים. אין שני לרושם ראשוני ואם לא הצלחת ליצור את אפקט ה״וWOW״ עם כניסת הלקוחות לנכס, סיכויי המכירה שלכם נמוכים יותר או שפשוט מאוד תתפשרו על מחיר המכירה ועל כן חשוב לקחת איש מקצוע המומחה בתחום.

בארה״ב ובניו יורק בפרט, הום סטייג׳יניג הוא חלק בסיסי בתהליך המכירה, עם זאת בישראל אנו נתקלים הרבה פעמים בחששות של לקוחות להוציא כסף לפני מכירת הנכס.

ברגע שמבינים שעל ההוצאה המינמאלית על הום סטיג׳יניג הלקוח יחזיר את ההשקעה ועוד יקבל בין 5-7% יותר על הנכס אין פה מקום להתלבטות.

דברים שחשוב לדעת לפני שעושים הום סטייג׳יניג :

* יש לוודא שמי שעושה לכם את ההום סטייג׳יניג בחן ובדק את סביבת המגורים ומבין מי קהל היעד של הנכס העומד למכירה

* דאגו לקבל את המקסימום ערך על ההשקעה שלכם. הום סטייג׳יניג בהגדרתו נולד ממקום של השכרת ריהוט לצורך העלאת ערך הנכס, עם השכרת ריהוט אתם יכולים לקבל את אפקט ״מליון הדולר״ במחיר המינמאלי, אם תקנה את הריהוט בעצמך לעולם לא תקבל אפקט כזה בסכום זהה.

* החללים החשובים ביותר לריהוט הם סלון, פינת אוכל ומאסטר בד-רום הורים. במידה ואתם מעוניים לרהט את יתר החדרים דאגו שאתם מבינים את המשמועיות של כל חדר ודאגו שאתם מרהטים את החדרים לפי הצרכים של הקונה הפוטנצאלי. במידה ובחרת לרהט רק חלק מהחדרים, תשאירו את החדרים שלא ריהטתם ריקים, אל תרהטו בצורה חלקית, זה לא מקצועי ונותן תחושה מוזרה בחלל.

* סגנון העיצוב הוא המפתח להצלחה במכירה, תדאג שההום סטייג׳רית יודעת לשלב אלמנטים בצורה חכמה, דואגת לפרטים הכי קטנים מתליית וילונות ועד מגבות בחדר הרחצה.

אל תשכח שאתם רוצים למכור את הנכס ואתם לא רוצים לגור בו, על כן לטעם האישי שלכם אין כל משמעות בתהליך העיצובי.

הכותבת הינה מאי פולק, מעצבת פנים ויזמית חברת MAYWAY המתמחה בתחום ההום סטייג׳יניג בישראל. פולק למדה באקדמיה בניו יורק לעיצוב פנים והום סטייג׳יניג והתמחתה בניו יורק בעיצוב נכסי יוקרה לקראת מכירתן.

לפרטים נוספים חייגו : 2918*

maywayhome.com

bottom of page