top of page

איך השכן מכר את הדירה במחיר יותר גבוה ?

אנחנו זוג צעיר ממרכז תל אביב, החלטנו למכור את דירתנו המקסימה כדי שנוכל לעבור לדירה גדולה יותר, אז התחלנו בתהליך המכירה כמו כולם.

ניקנו את הדירה, סידרנו אותה כמה שאפשר עם כל המשחקים של הילדים בבית, צילמנו תמונות באייפון והעלנו מודעה ליד 2.

ואז התחלנו לקבל טפטופים של טלפונים, אחרי כחודשים שלא התקדם דבר מה בעניין מכירת הדירה החלטתי לבדוק את הסביבה, תהיתי ביני לבין עצמי אולי המחיר שביקשתי היה גבוה מידי וגילתי שהשכן בבניין שלי מוכר גם הוא את הדירה שלו, נכנסתי לבדוק את הדירה ונדהמתי לגלות דירה מעוצבת ומאובזרת שנראית כאילו נלקחה מהג׳ורנל, עוד יותר נדהמתי לגלות שהוא פרסם אותה בחצי מליון שקל יותר(!) מהדירה שלי למרות שמדובר בדירה זהה.

כעבור שבועיים ראיתי כבר דיירים חדשים שנכנסו לדירה של השכן והבנתי שנמכרה. הרמתי מייד טלפון לשכן לשאול אותו אם אכן קיבל את הסכום שביקש , הוא סיפר לי שכן ומילמל שהוא עשה הום סטייג׳יניג . שאלתי מה ? הום סטייליניג? הוא ענה הום סטייג׳יניג.

אז אם גם אתם לא הבנתם על מה השכן שלי דיבר, כנראה שאתם לא לבד , מדובר בשיטה חדשנית שכבשה את ניו יורק וממש עכשיו הגיעה גם לארץ.

האמריקאים יודעים כבר שנים שעל מנת למכור את הנכס יש הזדמנות אחת לעשות זאת.

ולכן הם המציאו שיטה ליצור אווירה אופטימלית, למקסם את יתרונות הדירה ולמעזר את חסרונותיה.

למעשה, מטרתה של שיטת ההום סטייג׳יניג היא לעלות את ערך הנכס בעזרת השקעה מינימלית כדי למכור את הנכס בזמן הקצר ביותר ובסכום המקסימלי.

כעת 80% מן הדירות שעומדות למכירה בניו יורק עברו הום סטייג׳יניג, המספרים מצביעים על דירות שעברו את השיטה נמכרות בין 6%-9% במחיר גבוה יותר ממחיר שוק וב30% פחות זמן עומדות בשוק.

כאשר לרב ההשקעה מסתכמת ב-1%-3% מערך הנכס.

האמריקאים הבינו שהקונה מתקשה לדמיין את החיים בבית דרך חדרים ריקים שיוצרים הד קולי וממש לא נותנים לרוכש הפוטנציאלי תחושה חמימה וביתית.

חברות הום סטייג'ינג אמריקאיות מעידות על כך שהמבחן האמיתי שלהם היא היכולת לעזור לקונה לראות את עצמו בבית, מתרווח על הספה, יושב בכסאות בר במטבח ושומע את המוזיקה האהובה עליו.

את כל זה שיטת ההום סטייג'ינג מנסה ליצור לרוכש מכניסתו הראשונה לדירה.

חברות הום סטייג'ינג משכירות לבעל הנכס ריהוט ומעבר לכך הן דואגות להכל!

העיצוב, העמדה, הובלה והתקנה עד לפרטים הכי קטנים בתוך וכל זה קורה תוך פחות משבועיים!

המטרה היא לתת לקונה הפוטנציאלי חווית קניה שאין דומה לה.

אין שני לרושם ראשוני.

הכותבת היא מאי פולק, מנכ״לית ומסיידת חברת ההום סטיג׳יניג הגדולה בישראל מקבוצת כרמל גרופ.

לפרטים נו חייגו *2918

www.maywayhome.com

bottom of page